black and multicolor graffiti skirt

Krásnou slunečnou neděli :) ..Doufám, že jste víkend trávili příjemně jako já. Počasí už konečně vypadá tak jak by mělo a snad to tak i zůstane. Ve škole zbývá pár posledních dnů, které si ještě zkrátím o pár dnů, které budu trávit u moře.  Chystáte se nějak na dovolenou ? Kam ?
Co se týče outfitu kdo sleduje mé wishlisty, ví, jakou slabost mám pro áčkové sukně, ale se samotným  nákupem už to není taková hitparáda, tuhle jsem kupovala v zimě v H&M spolu s krajkovou kterou jistě ještě uvidíte.  






18 comments:

  1. Veľmi pekná sukňa, len mi je teplo keď vidím tie silonky na tebe :)) A kde dovolenkuješ? nech sa inšpirujem, my ešte nevieme

    ReplyDelete
    Replies
    1. silonky nosím k sukni téměř vždy :)
      Chorvatsko - Podgora

      Delete
  2. Tak to ti hrozně sluší!!

    ReplyDelete
  3. sluší ti to:) jsi krásná!

    ReplyDelete
  4. krasnaaa :)
    www.fraisesdeluxe.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ta sukně je nádherná, neokoukaná :) A kam jedeš na dovolenou? :P
    Terezko, prosimtě, která část Brodu tohle je? :D Já stále marně přemýšlím, ale nic mi to nepřipomíná :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už jsem nějaký rok z Brodu pryč, přestěhovali jsme se do Nivnice, ale 'Broďanka' jsem stále !
      Jedu do Chorvatska :)
      Děkuju :*

      Delete
  6. ta sukně je úžasná a moc se mi líbí i ta košile/blůza :)

    ReplyDelete
  7. Nádherný outfit! Hlavně ta sukně♥
    Sheisbrunette

    ReplyDelete
  8. tá sukňa je super, ako nejaké impresionistické dielo:) ale nemôžem sa nespýtať, nebolo ti teplo v tých čiernych pančuchách? :D

    ReplyDelete
  9. ta sukně je krásná a ten pejsánek :))

    ReplyDelete
  10. Ta sukně je moc pěkná. Přesně takové typy outfitů mám ráda :-)

    ReplyDelete
  11. sukňa je super!
    uži si dovolenku :)

    ReplyDelete
  12. ta sukně! a máš parádní design :)
    Když tak GA u mě:http://dreamworld-e.blogspot.cz/2013/06/persunmall-giveaway.html

    ReplyDelete
  13. ta sukně je krásná a ten pejsánek :))
    stilettos

    ReplyDelete