denim shirt


Poslední dny se mi zdají náročnější a náročnější. Když beru v potaz školu, kde se asi nedotřepu ani k maturitě což souvisí s prokrastinací, která se mě nechce pustit, také jsem se dala na nacvičování polonézy, řešíme stužkovací večírek a moře dalších věcí .. zkrátka je toho hodně. Mě teď dělají společnost nové Vansky, které jsem chtěla už strašně dlouho, ještě si pohrávám s myšlenkou doobjednat červený pár. Do jaké barvy by jste šli Vy ?

 
 
denim shirt NY | vest NY | jeans H&M | shoes VANS | bag Eb

12 comments:

  1. Krásnéé botky! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Vansky se mi líbí, ale pouze ty celobarevné. :) Já vím že je to názor každého ale tyhle mi přijdou takové.. klučičí, a prostě vubec ne elegantní, což z nich dělá věc, za kterou bych nikdy neinvestovala. Ale ty jednobarevné, ooo ano prosím :) Ale samozřejmě to je jen můj názor a nikomu ho nevnucuji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V pohodě,
      mě se líbí a vím, že kdykoliv je můžu dát celé na černo,
      teď se mi, ale zamlouvají takhle :)

      Delete
  3. vansky mám ráda, ale tahle kombinace na nich mi moc nejde raději mám jednobarevné třeba vínové jsou super :)

    ReplyDelete
  4. Tento styl Vansek je naprosto dokonalý!

    ReplyDelete
  5. vínové vansky! nebo obyčejné černé,jestli nemáš:D krásná košile!

    ReplyDelete
  6. Mne sa tá košeľa veľmi páči, možno ešte kúsok v svetlejšej farbe by bola dobrá a máš krásne hodinky!

    ReplyDelete
  7. Vansky jsou pěkné ale stejně mám pořád raději conversky :) jinak červené bych brala taky :)

    ReplyDelete
  8. džínové košile mám moc ráda :)) sluší Ti to!

    ReplyDelete
  9. vansky se mi moc líbí, jednou jsme měla takové s plameňáky.:-)

    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  10. Černé, červené, vínové, ale určitě jednobarevné, takhle dvoubarevné se mi nelíbí :(
    Na té fotce s mickou ti to moc sluší!

    ReplyDelete