Me photo 2012


Něco málo : )









Kdo mě najde ? :D

47 comments:

  1. nádherné fotky! :)
    a jsi to ty kdo mluví na skype nebo se pletu?:D

    ReplyDelete
  2. vážne nádherné fotky! tá tretia a štvrtá,no všetky sú rovnako krásne a podarené :)

    ReplyDelete
  3. viděla jsem tě :D víš co já jsem furt přemýšlela jestli jsi to ty na tom plakátu co je na SPŠ a potom jsem si říkala jo fakt jsi to ty :D
    ty fotky se povedly!

    ReplyDelete
  4. Nejseš tam na tom Skypu? Jinde jsem nic tobě podobnýho nezaregistrovala :D Jinak fotky nádherný, máš se, že máš známýho fotografa. Nebo jsi si je nechala udělat za peníze? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo :D
      Známí to není, našel jsi mě sám : )

      Delete
  5. Krásné fotky! Líbí se mi všechny, až na tu druhou. :)

    ReplyDelete
  6. woooow ruším sledování :-\ kecám :D jsi krásnáááááááá :)

    ReplyDelete
  7. čtvrtá, pátá, šestá a poslední fotka jsou the best, ale jinak jsou nádherné všechny :)

    ReplyDelete
  8. oh,jsi tak krásná :) tyhle fotky se maximálně povedly,luxusní :)

    ReplyDelete
  9. Jsi prostě krásná Terezko :)

    ReplyDelete
  10. Fotky se moc povedly :) Máš krásný tetování na kotníku :)

    ReplyDelete
  11. zajimave gatě ,a fotky fajne ;)

    ReplyDelete
  12. Krásné fotky :) hlavně jak máš nalíčený oči, to je bájo :)

    ReplyDelete
  13. Krásna postava, krásna tvár :))

    ReplyDelete
  14. Moc ti to sluší! Máš skvělé kalhoty s vysokým pasem a páskově botky!
    Jinak u mě na blogu probíhá soutěž, třeba se budeš chtít zúčastnit: http://stylebyveronika.blogspot.com/2012/02/h-biosilk-soutez.html:)

    ReplyDelete
  15. super fotky, ta poslední je top! ♥

    ReplyDelete
  16. si krásná<3 a nádherné fotky.

    ReplyDelete
  17. topánky z poslednej fotky mám aj ja :) pekné fotky ale na mňa príliš veľa retušu :)

    http://karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. jsi absolutně nádherná!!! A ta poslední fotka nemá konkurenci - wow!!
    Ten klobouček je Tvůj?? Je fakt nádherný, takový bych chtěla ;)

    Mohla bys mi prosím odepsat na můj blog?? :) DĚKUJI ♥

    ReplyDelete
  19. Moc pěkné fotky, klobouk dolů:-)

    ReplyDelete
  20. jsi krásná!

    www.gabyy-sweet.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. užásne fotky!!!! <3
    na mojom blogu práve prebieha giveaway http://paulu-ka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. great blog :)
    kisses,
    Klaudia B.

    ReplyDelete
  23. Waw, jak vytrženo z VOGUE!

    ReplyDelete
  24. tato farba vlasov ti ide omnoho viac ako blond..inak krasne fotky!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. fakt nádhera.) tak tohle je závistihodné kočko :D

    ReplyDelete
  26. ikdyz jsou ty fotky hodne upravene, presto se mi terezko hrozne libi. jsi krasna! a ta treti fotka je top!

    ReplyDelete
  27. Krásné fotky, moc ti to sluší.:-)

    ReplyDelete
  28. awesome picture!

    XXX,

    wiebkembg.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Krásné fotky, nejkrásnější je první outfit.. Ty pasové kalhoty s širokými nohavicemi jsou opravdu úžasné, závidím ti je. Odkud je máš?
    Annie Lang :)

    ReplyDelete
  30. prvý outfit krásny od klobúka po nohavice :D
    5.fotka je krásna a taktiež posledná to líčenie k tomu fakt nádhera, máš krásne vlasy

    ReplyDelete
  31. GREAT LOOK! YOU LOOK BEAUTIFUL! :)
    regards.
    http://modacapitalblog.com

    ReplyDelete