Black long skirt

Když Vám kamarádka volá ze sousedního Slovenska, musí být opravdu závažný důvod. Ten její byl, že objevila úžasnou sukni, kterou jsem moc chtěla : ) Proto velké díky pro ni ♥
Mohli jste ji na mě vidět na Facebooku .


A s čím ji hodlám nosit dál ?

 To Vám ukážu v těchto třech setech.
Sestavovala jsme podle toho co se v mém šatníku objevuje.



Číslo jedna, základem je samozřejmě dlouhá černá sukně doplněná o oversize triko zkrácené délky. Jako obuv bych volila platformy, černou pevnou kabelku a doplnila výrazným náhrdelníkem.

long black skirt I.






Číslo dvě, zde bych černou sukni doplnila černým nátělníkem, voa lá získám super šaty. Doplním zlatými loafers, příruční kabelkou a opět výrazným náhrdelníkem.. mám pro ně slabost  :))

long black skirt II.


Třetí je spíš takový wishlist. 
Transparentní růžová košile, úchvatné ocvočkované baleríny, černá crossbody a ležérní klobouk.

long black skirt III.

terezadollyspackova


Který set Vás zaujal nejvíce ?



Na veškeré dotazy se můžete ptát na formspring někdy zveřejním komentáře a pak na to zapomínám :)


11 comments:

  1. Nejvíce se mi líbí ten poslední.. skvělá košile, skvělá kabelka! :)

    ReplyDelete
  2. Všechny jsou krásné, ale ten třetí bych si taky nechala líbit:D hlavně ta košile a balerínky jsou úžasný!:)

    ReplyDelete
  3. já jsem jednu podobnou viděla v gatu, ale byla dost divná na mě, přesně taková je má vysněná, musí být hodně průsvitná :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu z gate mám a je fakt boží, má menší sklady než tahle na obrázku jinamk mi přijde totožná : )

      Delete
  4. poslední outfit jednoznačně nejlepší:)

    ReplyDelete
  5. jojo ta sukně je super! Asi už jí taky začnu potřebovat.

    ReplyDelete
  6. Druhý je sksvělý! A přidala bych k němu boty u třetího,jsou úžasné :)
    http://daniellechaotically.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Ta sukně je perfektní:). Nejvíc by se mi líbila poslední varianta:)

    ReplyDelete
  8. ta druha je skvela!! :) ale celkovo by vyzerali super všetky :)

    ReplyDelete