gold brown hair with Henna


 Na minulý víkend jsem plánovala vlasovou změnu. Kdo čekal extrémy v podobě mikáda či crazy barev na vlasy, tak toho zklamu. Po pár letech jsem se rozhodla, že opět sáhnu po henně. Pro neználky, přírodní barva na vlasy, která tónuje do odstínu, který si zakoupíte. Dříve jsem používala měděnou červenou, ale nyní jsem sáhla po hnědé. A jak to dopadlo... ?


 Máte zkušenosti s hennou či jinými přírodními barvami ?



....tedy..
Po aplikaci a následném 8hodinovém působení jsem čekala maličko intenzivnější odstín, ale zklamaná nejsem. Ve vlasech se objevily zlatavé/zrz odstíny, které já mám ráda a zdají se mi přirozené a zdravé. Hodlám aplikaci opakovat a snad napodruhé dosáhnu odstínu, který si přeju.


Jakékoli dotazy na mě či barvení hennou můžete se ptát anonymně na ask.fm/teresastarling

Krásný víkend a příjemnou páteční zábavu !
S láskou,
Teresa

30 comments:

  1. Druhá a tretia fotka sa mi páčia najviac ! :O

    ReplyDelete
  2. Tak ty vypadají výborně. Já jsem si teď obarvila svou blond na hnědou a udělala jsem chybu :/ Musím se obarvit zase na blond :/ :)) V.

    ReplyDelete
  3. máš to moc pěkné, vlasy celkově :)
    já pořád tak nějak stříhala a stříhala a teď už si je chci nechat narůst delší..
    akorát jsem si asi v prosinci barvila šamponem od palette a pořád mi to nějak nechce jít dolů, vlasy trochu začínají odrůstat, a moc se mi to teda nelíbí.. tak doufám, že to sleze co nejdřív :)
    jo btw, hrozně se mi líbí tvůj pokoj! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak snad to bude v pohodě co nejdříve :)
      Děkuju :)

      Delete
  4. Neni to k tématu :-) ale ten topík je nádherný !:-)

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. ach, krásne máš vlásky!
    a s henou nie, aj keď mi jednu priniesol bratranec z Egypta, ale ešte som ju neskúsila :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  6. Máš krásné vlásky :) s hennou zkušenosti nemám ale kamarádka vždycky měla jiný odstín než bylo psáno a vypadalo to hrozně :D proto raději žádnou barvu ee :))

    nikol-kach.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Hennu taky používám! ;) Další plánuji asi na tento víkend :)))

    ReplyDelete
  8. terezico! proč nemám takové vlasy jak ty :(

    ReplyDelete
  9. krasne vlasy :) jsi sikovna, ja bych si na zadne vlasove akce sama netroufla :D

    www.lorietta.cz
    s

    ReplyDelete
  10. Krásné vlasy:) můžu se zeptat jakou hennu si přímo použila? Díky za odpověď :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://henna.eu/e-shop/barvy-na-vlasy/11-ipod-nano.html, děkuju :)

      Delete
  11. Miluji hennu. Ale jelikož jsem byla u kadeřníka, který mi udělal razantní změnu tak jsem nějaké ty dva měsíce nehennovala. Teď už se opět vracím k henně. Já používám hennu Lamda. :)

    ReplyDelete