say yes, to gel nails



První a i nejhlavnější výhodou je dlouhodobá upravenost, jednou za měsíc věnujete hodinku a na dlouho dobu máte pokoj.  Ovšem, i nalakované nehty jsou líbivé, ale s výdrží je to s těmi gelovými neporovnatelné. 

Za další je to variabilita a možnost kreativního vyžití. Teď nemám namysli žádné šílené kreace v podobě zvířátek, sněhuláků a gigantických ozdob, ale spíš v barvách, tvarech nehtu a jemném zdobení. 


Nehty nemusí mít převratnou délku, můžete zůstat u toho co vám příroda dovolí s tím, že podpoříte odolnost s vrstvou gelu či gel laku. Nebo máte možnost je přirozeně prodloužit na délku, která lahodí vašemu oku.

Osobně si myslím, že tato úprava nehtů je skvělá a jednoduchá věc. Sama je nosím už několik mnoho let. A žádné předsudky, že s nehty se nedá nic dělat, právě naopak.Vaše nehty jsou chráněny i při namáhavých aktivitách. 

Pohled na neupravené, okousané a špinavé nehty patří mezi pár věcí, které dokážou pěkně zhnusit a nezachrání to ani sebelepší makeup ani outfit. Nemám pravdu?

( Tohle ANO! )
(Tohle NE! ) 


Jste PRO nebo PROTI gelovým nehtům?
Máte něco co vás ohledně gelových nehtů zajímá ? Ptejte se !

8 comments:

  1. já bych chtěla,ale nakonec se k tomu nikdy nedokopu:)

    ReplyDelete
  2. já je nosila opravdu hodně dlouho, nedávno jsem je sundala a momentálně jsem silně prosti gelovkám....to co to s těmi nehty udělá, hrůza :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. a kam jsi na nehty chodila a jakým způsobem jsi je sundávala ? ..to jsou strašně ovlivňující faktory:)

      Delete
  3. já jsem pro, svoje nehty mám strašný)

    ReplyDelete
  4. naprosto souhlasím! nemít gelové nehty, svoje snad ani nemám.. gel ochrání opravdu před vším :)) a upravenost je oproti běžným lakům prostě nesrovnatelná! <3

    ReplyDelete
  5. také mám gelovky a jsem spokojená. cvičím psy (nosím překážky apod.) a vždy, když jsem měla normální nehty, tak jsem je hned měla ulámané, lak byl během půl dne pryč.. a takhle mám pokoj:)
    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  6. na gelových nehtech jsem několikrát byla. líbí se mi kratší jemné tvary nehtů nejlépe jednobarevné nebo s nějakým minimálním zdobením. občas si ale klepu na čelo, když vídám ty hrůzy, co některé holky nosí... chodila bych pořád, protože svoje vlastní nehty mám šíleně slaboučký a lámavý, ale štve mě, jak to leze do peněz a nelíbí se mi, když nehty odrůstají :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky občas zírám :) ..a ano, je to trošku finančně náročné, hlavně pro studenta..

      Delete